سوالات متداول

پرسش های پرتکرار سایت موستیک درج شده است ، لذا اگر سوال شما در موارد زیر نیست می توانید از بخش ارتباط با ما سوال خود را برای کارشناسان موستیک ارسال کنید

وارد سایت موستیک شوید. وارد حساب من شوید و روی گزینه سفارش‌ها کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی دکمه “مشاهده” می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

مشاهده صفحه پیگیری سفارش

شما میتوانید بعد از مطالعه شرایط لغو سفارش با کارمندان مجموعه موستیک جهت لغو سفارش ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

موستیک برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت شماره سفارش این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید.

به محض ثبت سفارش کد سفارش برای شما پیامک خواهد شد، این کد کد شناسایی محصول خریداری شده شماست

برای این منظور لازمه قبل از تماس با موستیک، از طریق آخرین پیامکی که زمان خرید برای شما ارسال شده و یا از حساب کاربری ،کد سفارش خودتون رو آماده کنید.