ما که هستیم

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دیجیتال در اهواز

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا

اهداف

هنگامی که کاربری ثبت سفارش می کند ما تنها اطلاعاتی را میگیریم که کارمندان ما آن محصولات را در اسرع وقت و در سریعترین زمان ممکن به دست شما برسانند

 اهداف موستیک در راستا رضایت مشتریان

  • فراهم کردن سفارش های رایگان و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود فروشگاه به نفع مشتریان
  • راحتی و آسایش هموطنان عزیز در امر خرید محصولات مورد نیاز خود در زمینه دیجیتال و کامپیوتر
  • افزایش فرهنگ استفاده از فروشگاه های مجازی در شهر اهواز.
  • دسترسی به اطلاعات و قیمت انواع کالاها و محصولات دیجیتال.

تمامی اهداف گفته شده در چارچوب کاری ما از اهمیت بالایی برخوردار می باشند و در کنار این اهداف جلب رضایت مشتری که در راس منشور کاری ما است، بالاترین هدف موستیک شاپ می باشد. 

ما اهمیت زیادی برای حفاظت از اطلاعات شخصی شما قائل هستیم. اطلاعات شخصی شما محرمانه تلقی می‌شود.

موستیک شاپ ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های موستیک شاپ قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد .

همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های موستیک شاپ از طریق آنها صورت می‌گیرد.

قوانین خرید و عودت کالا

– در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحدخدمات مشتریان از طریق شماره تلفن 09168831448 پیامک دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

– اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا ۱ روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان موستیک شاپ اطلاع داده شود. کارشناسان ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‏‌کنند. در صورت تایید نقص، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با کالای دیگری جایگزین نمایید.

– اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان اطلاع داده شود. در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به موستیک شاپ عودت شود.